اخبار تحلیلی تخصصی شهر ماکو

اخبار تحلیلی تخصصی شهر ماکو را در اینجا بیابید

فرصتی برای معرفی کاندیداهای شورای شهر/ شایستگان را اعلام می‌کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


گزارشگر Harvest گزارش داد که این شهر مرحله اول بررسی کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی شهر را به پایان رسانده است. از مابا همکاری خبرگزاری ماهار ، روند معرفی کاندیداهای شورای اسلامی شهر به مخاطبان و شهروندان آغاز می شود. برای این منظور لازم است که به عنوان کاندیدای شورای اسلامی شهر در وب سایت …

فرصتی برای معرفی کاندیداهای شورای شهر/ شایستگان را اعلام می‌کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://dana-news.ir/2021/05/10/فرصتی-برای-معرفی-کاندیداهای-شورای-شهر/ دانا نیوز Mon, 10 May 2021 07:35:55 0000 عمومی https://dana-news.ir/2021/05/10/فرصتی-برای-معرفی-کاندیداهای-شورای-شهر/ گزارشگر Harvest گزارش داد که این شهر مرحله اول بررسی کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی شهر را به پایان رسانده است. از مابا همکاری خبرگزاری ماهار ، روند معرفی کاندیداهای شورای اسلامی شهر به مخاطبان و شهروندان آغاز می شود. برای این منظور لازم است که به عنوان کاندیدای شورای اسلامی شهر در وب سایت …

گزارشگر Harvest گزارش داد که این شهر مرحله اول بررسی کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی شهر را به پایان رسانده است. از مابا همکاری خبرگزاری ماهار ، روند معرفی کاندیداهای شورای اسلامی شهر به مخاطبان و شهروندان آغاز می شود.

برای این منظور لازم است که به عنوان کاندیدای شورای اسلامی شهر در وب سایت www.azmaa.net و فراتر از آن ثبت نام کنید. پنل وقتی کاربر شما به پردازش اطلاعات شخصی ، رزومه کاری و سابقه کار و همچنین صورت های مالی ادامه می دهد ، چه مدت دوست دارد در فرآیند ارزیابی “فعالیت” شرکت کند از مابرای تصمیم گیری.

همچنین با همکاری آژانس خبری مستر در این فصل انتخابات با نامزدها در وب سایت جنبش از ما آنها فرآیند ارزیابی صلاحیت ها را به اتمام رساندند ، مصاحبه ویژه ای درباره موضوعات شهری و زیست محیطی انجام دادند و در وب سایت آژانس خبری استاد به اطلاع عموم خواهند رساند.

نامزدهای انتخابات شورای شهر با ثبت نام در وب سایت جنبش از ما بنابراین اطلاعات شخصی و شغلی آنها را تکمیل کنید ، یک صفحه مشخصات شخصی داشته باشید تا سوابق آنها را به کاربران و شهروندان نشان دهد و با انتشار مصاحبه ویژه با خبرگزاری Mer از فرصت شرکت در آزمون تحرک برخوردار شوید. از ما، مردم با رفتار خود آشنا هستند.

قالب اصلی آزمون های مهارت در دو نوبت است ، اما به دلیل شیوع ویروس ، آزمایشات به درستی و در نسخه اول انجام می شود و آزمایش دوم برای برندگان رتبه اول اختصاص داده می شود.

سرانجام ، به کلیه داوطلبان ثبت نام شده در www.azmaa.net سه نتیجه نقره ، طلا و طلا ، شفافیت و پاسخگویی بر اساس نتایج آزمون مهارت ، اطلاعات شفافیت مالی و ثبت نام و همچنین امضاهای آنها اعطا می شود. پاسخ نامه همه شهروندان در حال حرکت هستند از ما قابل مشاهده و رقابتی.

اطلاعات کامل در پنل درخواست قبل از شرکت در آزمون ها لازم است و از داوطلبان خواسته می شود اصل یا کپی تمام اسناد درخواستی را ارائه دهند. پنل کاربر خود را بارگذاری کنید.

هزینه های فرآیند ارزیابی ، آزمون های ارزیابی صلاحیت و مصاحبه اختصاصی پس از ثبت نام اولیه و تکمیل اطلاعات پنل به کاندیداهای محترم اطلاع می دهد.

مهلت ثبت نام نامزدهای شورای شهر در محل برگزاری از ما، 20-30 مه

تاریخ ثبت نام نامزدهای عضویت در شورای اسلامی شهر در محل برگزاری از ما، 20 تا 30 مه 1400 ، پس از آن آزمون های صلاحیت انجام می شود.

فعالیت از ما در سال 2009 برای ارزیابی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم در مناطق مختلف برای اطمینان از صلاحیت ، شفافیت و پاسخگویی راه اندازی شد و خود را به عنوان یک جنبش خلاق در زمینه فعالیتهای سیاسی – اجتماعی تثبیت کرد. و البته غیرحزبی آن را به جامعه معرفی کنید. در نتیجه این اقدامات ، اعضای فعلی شورای اسلامی اسلامی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی (نماینده مردم و معاون اول رئیس شورا) ، الیاس نادران (نماینده تهران و رئیس کمیسیون تنظیم بودجه) هستند. محمد رشیدی (نماینده مردم کرمانشاه) ، عباس شما دارید (نماینده مردم) ، رمضان علی آندودونی و گلرضا منتظری (نمایندگان مردم گرگان) ، احمد حسین فلاحی (نمایندگان مردم همدان) و مجتبی ریزا خان (نماینده مردم تهران) افرادی هستند که ارزیابی جنبش را انجام می دهند از ما قبل از انتخابات مجلس یازدهم معرفی و در مقایسه با سایر نامزدها به مردم معرفی شد.

جنبش پس از انتخابات پارلمانی از ما مجلس شورای اسلامی (ICU) به تلاشهای خود برای کنترل گوبا و اقدامات جدید آن از جمله پخش مستقیم ، سابقه عملکرد 200 روزه نمایندگان ، بررسی عملکرد 9 ماهه هیئت مدیره و تمرکز روشن بر شفافیت و شفافیت ادامه داد. در گوورتی. ፡ در حال جستجو


[ بازدید : 238 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 16:02 ] [ Queenie ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]